Halloween 2015

Sziasztok,
 
Rég írtam már a blogra, valószínűleg ezután sem fogok minden héten legalább három bejegyzést feltenni, de szeretnék időnként megmutatni nektek egy-egy dolgot. Így teszek most is, tavaly nem csináltunk semmit Halloween alkalmából, de last minute kitaláltam, hogy szeretném megcsinálni ezt a koponyás sminket.
 
 
Hey all,
 
It's been a while since I wrote anything, and it's not like after this I'll put up three posts a week, but from time to time I do want to show you things. So please bare with me, while I show you my Halloween look. Last year I didn't do anything, but this year I kinda pulled a last minute decision and wanted to do this skull makeup.
 

 
Mivel nem akartam semmi olyat csinálni, amihez nagyon be kellett volna vásárolni, de egy picit fel akartam dobni a koponyát, ezért elmentem egy Regio Játékboltba és vettem egy csomag bogarat. Itthon kiválogattam azokat, amelyeket fel akartam használni - két pók, egy légy, egy méhecske, egy csótány és egy százlábú - majd átfestettem őket körömlakkal. Elsőnek van amelyik egy réteg feketét, van amelyik egy réteg sötétlilát kapott. Mivel ez még kevésnek bizonyult, ezért a csótány és a százlábú kapott még egy fényes, csillogó réteget, míg a légy és a méhecske szárnyait befestettem egy átlátszó lilás csillámos lakkal. A fekete pók nem sikerült jól, így őt végül nem használtam fel, a lila pókra pedig tettem lila csillámot, amit egy réteg színtelen körömlakkal kentem be. Instán találtok róluk közelit.
 
Since I didn't want to spend too much money I went in to a toy store and bought a bag of plastic bugs. I singled out those that I wanted to use, two spiders, a fly, a bee, a cockroach and a centipede and repainted them with nail polish. Some got a black coat, some a dark purple, but this was not enough. The cockroach and the centipede got a sparkly top coat, then I painted the wings of the fly and the bee with a sheer glittery purple. I also put purple glitter on to the purple spider and sealed it with clear polish. The black spider didn't turn out so well, so I didn't use it in the end. Head over to Instagram to see a close up of the finished bugs.
 
 
A smink maga nem vészes, csak nagyon időigényes. Az arcom bal oldalát megcsináltam "nomrálisra", míg a jobb oldalt csináltam meg koponyának. Először eltüntettem a szemöldököm amennyire tudtam, sajnos nem sikerült túl jól, aztán pedig egy fehér szemceruzával nagyjából bejelültem a szemüreg, orrüreg és egyebek helyét. Ezután a L'Oreal fekete gél tussal és egy nagyon pici ferde ecsettel megcsináltam a szem- majd az orrüreget. Ezeket matt fekete szemfestékkel rögtön át is púdereztem, hogy ne másszanak el semerre. Utána a NYX Milk ceruzájával beszíneztem a homlokom, az orrom és a szemem alatti részt. Ujjal eldolgoztam és ezt a Sugarpill Takoval tettem tartósabbá. Utána ismét a gél tust vettem elő és megcsináltam az álkapocsnál található üreget, azt ismét matt feketével átnyomkodtam. Utána a maradék részt is megcsináltam a Milk és Tako kombóval. Ez volt idáig a könnyű rész, ugyanis ezek után jöttek a fogak és a részletek. A fogakat és egyes részeket bejelöltem a tussal, majd egy kis satírozó ecsettel világos matt barnával kialakítottam a részleteket, mint pl. a szemüreg alatti bemélyedés, a halánték, a járomcsont, a fogak és az ál.
 
The makeup itself is not that difficult, it's just very time consuming. I did the left side of my face as I would usually and did the right side as a skull. First I covered up my eyebrow with the gluestick method as good as I could. I wasn't very satisfied, but had to roll with it. Then I sketched out the design with a white eyeliner pencil. I took the black gel liner from L'Oreal on a very tiny slanted brush and did the eye area and the nose. I set everything with a matte black eyeshadow. Then I took Milk from NYX and colored in my forehead, nose and cheek. I worked it with my fingers and set it with Tako from Sugarpill. I then did the hollow part above the jaw, set it again with matte black and after that I did the rest of the bones with Milk and Tako. Now this was the easy part. I marked the teeth and bones with the black gel and shaded in the details with a matte brown. I used a tiny shader brush to blend out the everything around the eye, the temple, the cheek and the teeth.
 
 
Az utolsó lépés az volt, hogy kihúztam az alsó vízvonalamat, majd felraktam a műszempillákat. Azért hagytam ezt utoljára, mert borzasztóan érzékeny a szemem, nem is szoktam alul sminkelni, de most muszáj volt. A műszempilla nagyon jól nézett ki a dobozban, de még sem ajánlom senkinek, mert a kis gyöngyökön annyi ragasztó volt, h felhelyezés közben egymáshoz is boldogan hozzáragadtak, így ott szöszöltem velük, h szétválasszam őket. Ezen kívül az egész kicsit gagyi volt, nem volt elég stabil, szóval szenvedős volt.
A paróka Ebayről van, ha az ember beírja, h cosplay wig, purple wig etc. tengernyi ajánlat közül válogathat. Felvettem a parókát, majd megpróbáltam beletenni a bogarakat, de csak nem akartak megmaradni. Végül a műszempilla ragasztóval felraktam a csótányt, a méhet és a legyet a mellkasomra, míg a százlábút és a pókot beletűztem a hajamba. Később a pókot felragasztottam a homlokomra, míg a százlábút kivettük.
 
Last step was to line my waterline and apply the false lashes. I left this for last, because my waterline is very easy to irritate, but this time I had to do it. The lashes I used looked nice in the box, but I would not recommend them. The beads had so much glue on them, that during application they stuck together, so I had to separate them again. Also the lashband was very thin, all in all it was very flimsy.
The wig is from Ebay, if you type in cosplay wig, purple wig etc. you'll find plenty to choose from. I put on the wig and then tried to apply the bugs. Of course they didn't want to stick, but I managed to put the cockroach, the fly and the bee on to my chest, while the spider and centipede were in my hair. After a while we switched it up, and I glued the spider to my forehead, also we got rid of the centipede.
 
 
 
Felhasznált termékek / Products used
 
Bal oldal / Left side
 
MAC Pro Longwear Concealor NW20
Artdeco Eyeshadow Base
Illamasqua Ore Pigment
Urban Decay Buck Eyeshadow
Catrice Don't Leave Me Liner
Catrice Glamour Doll Mascara
Claire's Lashes
NYX Eyebrow Gel Black
Catrice Nude Purism Highlighter
Bourjois Shine Lipstick 24
BeYu Catwalk Gloss 01
Paris Berlin Loose Setting Powder
 
Jobb oldal / Right side
 
NYX Milk Jumbo Eye Pencil
Sugarpill Tako Eyeshadow
Essence Snowflake Eyeshadow (used it as a highlighter)
L'Oreal Black Gel Liner
Isadora Matte Black Eyeshadow (Christmas Palette 2013)
Isadora Matte Brown (Nude Essentials Palette)
Urban Decay Perversion Liner
Claire's Lashes
 
Remélem mindenki jót bulizott vagy kellemesen töltötte a hétvégét. Ti minek öltöztetek idén?
 
I hope you all had fun or had a nice weekend. What did you dress up as this year?
 
 

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése