Golden Rose Paris Magic Color 307 Review

Sziasztok pipikék,

Lassan a végére érünk a kis körömlakk haulnak, jöjjön a harmadik delikvens, mely abszolút spontán vétel volt, és egy percig sem bántam meg.


Hey chickies,

Slowly we're getting to the end of this mini nail polish haul, let's see the third one, which was a total impulse buy, and I didn't regret it at all.




Már fizetéshez készülődtem, arra vártam, hogy az előttem lévő vásárló rendezze a pénzügyeit, amikor feltűntek ezek a fura alakú, de nagyon szép Golden Rose lakkok. Elsőre elég viccesnek találtam őket, a csomagolás szerintem szörnyen ódivatú, kicsit nagyis, kicsit gagyi, bár a célnak megfelel. Az ott lévő színek közül a 307-es volt az, ami rögtön szemet szúrt, és felelőtlen módon csak úgy "magamhoz vettem", ki sem próbáltam. Nem bántam meg.

I was already in line to pay, was just waiting for the previous customer to finish her transaction, when I noticed these strange looking Golden Rose bottles. They look pretty funny, very old-fashioned, very old lady, very cheap feeling like, but they do the job. Among the available colors Nr. 307 stood out to me, and even without trying it I bough it. No regrets.


közvetlen napfényben / direct sunlight

Az ecset vékony és egyenes, de nem nehéz vele dolgozni. A lakk szépen terül, de kicsit átlátszó, így vagy négy réteg kell önmagából, hogy fedjen vagy egy másik lakkot kell alátennünk. A színe pedig káprázatos, hiszen hol kékesebb, hol lilásabb, hol pedig bejátszik egy kis magenta, ami sajnos a képeken egyáltalán nem látszik.

The brush is fairly thin and has a straight edge, not my favourite type, but it's pretty easy to work with. The polish goes on really smoothly, but is a bit on the sheer side, so you either need 4 coats on it's own, or you put a colored one beneath it. The color is amazing, sometimes it's more blue, sometimes more purple and sometimes even a bit magenta, which I didn't manage to capture.


közvetlen napfényben / direct sunlight 

vakuval / with flash 

vakuval / with flash

Imádom ahogy a lilában ott bújkál a kék csillogás, annyira szép, hogy fél napot is el tudnám nézegetni. A Pink Voltage mellett ő lett a nagy kedvenc, nem is tudnék kettőjük közül választani. Aki szereti a csillogósabb lakkokat vagy a lilát vessen egy pillantást a Golden Rose Paris Magic 307-re, nem bánja meg.


I love it how the blue sparkles in the purple polish, I could sit and admire it for hours. Beside Pink Voltage this is my other big favourite out of the four, I really couldn't decide between the two. If you love a bit of a sparkle or are into purple, than check out 307 from the Golden Rose Paris Magic line, as might just be the one for you.


babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése