MAC Alluring Aquatic Collection

Sziasztok pipikék,

Remélem nem lettem valami csúnya becsapás áldozata, de ha a képek igaziak, akkor egy igazi csemegét hoztam nektek. Katt a közeli képekért.




Hey chickies,

I hope I'm not a victim of some late april's fools prank, because this is a real gem. Click for close ups.



A képeket ezen az oldalán találtam, és szerintem gyönyörű lett a csomagolás. A színek egyelőre nem tudtak még lázba hozni, de azt hiszem csak azért is be fogok újítani egy pirosítót, imádom!

I found the pics on this site, and can I say the packaging looks ah-mah-zing. The colors are a bit meh, but I think I'll get myself a blush just because of the packaging!








Katt a képekre a nagyobb méretért. Imádom ezt a kék, fémes hatású csomagolást. A kollekció elviekben május végén lesz elérhető Amerikában, így nálunk talán júniusban debütál, legalábbis merem remélni, hogy mi is megkapjuk!

Click on the pics to make them bigger. I love this metallic, wet, blue packaging. The collection will be available end of my in North America, so it arrive in Europe around june, or at least I hope, that we'll also get it!

Nektek hogy tetszik?

How do you like it?

babicsek

2 megjegyzés:

  1. Van pár darab amit szívesen látnék itthon, így első ránézésre 3 darab amihez "ragaszkodom" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár fogadkoztam magamban, h csak egy valamit fogok venni, mert a színek nem annyira különlegesek, aztán lehet a standnál elgyengülök :D

      Törlés