Humanic Haul

Sziasztok pipikék,

A múltkor a Humanicban nagyon király cipőket láttam, de sajnos egyikből sem volt a méretemben. Ma ebédidőben gondoltam beugrok hozzájuk, hát ha szerencsém lesz. Volt.


Hey chickies,

Last time I went to Humanic they had some really cool shoes, but of course they we're out of my size. Today I was on my lunch break when I thought I'd pop in to the store and try my luck. I won.



Az első cipő egy fekete loafer fekete kristályokkal és tüskékkel. Annyira durván jól néz ki, egyszerűen eszméletlen, imádom. Amúgy vigyázni kell velük, elég hegyesek.

The first pair is a black loafer with black crystals and studs. It is so badass, love it. Also, you have to be careful, they are pretty sharp.


vakuval / with flash 



A második egy világos pezsgő színű ballerina ezernyi kis kristállyal, melyek szivárványszínben tündökölnek. Szerintem nagyon csajos, és bár lehet kicsit soknak tűnik, de szerintem nagyon aranyos, rohangálós cipő. (Sajnos ezt nem találtam meg a honlapon.)

The second one is a champagne colored ballerina with tons of little crystals. It may seem a bit too much, but I think it's a cute, girly, run errands kind of shoe. (Sadly I couldn't find it on the website.)





Bár előre tudom, hogy párszor fel fogják törni a lábam, de utána nagyon jó barátok leszünk :)

Although they'll give me blisters in the beginning, but after that we'll be really good friends :)

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése