Deichmann Haul

Sziasztok pipikék,

Vásárlós bejegyzés még nem nagyon volt a blogon, a múltkor pedig tök jó cipőket vettünk párommal, majd anyuval is tettünk egy kört a Deichmannban, így gondoltam megmutatom a zsákmányt.


Hey chickies,

There was no haul post on the blog yet, first I went with my boyfriend, next time with my mom, so I thought I'd show the loot.



Mindegyik cipőt a Deichmannban vettük, próbáltam elég céltudatosan nézelődni, hiszen tudtam, hogy kell egy sportcipő, egy balerina vagy egy loafer és egy nyári szandál. Szerintem elég sikeres volt a körút :)

All the shoes are from Deichmann, and when we were there I tried to be very specific, since I knew I need a new pair of sneakers, a ballerina or loafer and a summer sandal. I think we did good :)


Tavaly év elején vettem magamnak egy no name, fekete sportcipőt, ami kb eddig bírta. Szétvált a talpa, és kezd kiszakadni. Úgy gondoltam, hogy idén valami minőségibb cipőt veszek inkább, ami több évig is bírni fogja. Mivel áprilisban van a szülinapom, ezért ezt végül anyutól kaptam ajándékba.
A választás végül erre a velúr, szürke, belül rózsaszín Adidas cipőre esett. Szeretem a márkát, kényelmes, és tudom, hogy megfelelő ápolás mellett évekig fogom tudni hordani.

Last year I bought a no name black sneaker and it is pretty much falling apart. The sole came apart and there are parts that are close to tearing up. I thought this time I want to buy a more quality shoe, that would hold up for several years. Since my birthday is in april my mom got me this as a gift.
I choose this velours, gray, pink on the inside Adidas sneaker. I like the brand, it's comfy and I know, that with proper care I can wear it for years.


vakuval / with flash



Mivel jelenleg csak egy piros ballerina cipőm van, amit nem vehetek fel mindenhez, így szerettem volna egy feketét is, de sajnos nem volt egy darab sem a méretemben. Nézelődtünk még kicsit, amikor párom kiszúrta ezt a kis szegecses, military loafert, ami ráadásul még le is volt értékelve. Pont volt a méretemben, felpróbáltam és rögtön beleszerettem. Persze ezzel nem oldottam meg a problémát, hogy nincs fekete ballerinám/loaferem, de egyszerűen nem hagyhattam ott. (Sajnos nem találtam már meg a Deichmann oldalán.)

Currently I only have a red ballerina, and since I can't wear it with everything I wanted to get a pair of black ones. There was not a single one in my size. We looked around and my boyfriend found these studded, military loafers, that were marked down. I had to try it on, it fit like a glove, so I snatched it. Ok, I still have to get a pair of black ballerinas or loafers, but this was just to good for me to leave them there. (Sadly I couldn't find them on Deichmanns site.)


vakuval / with flash

Mivel tavaly szétszakadt az egyik kedvenc nyári szandálom, ezért szerettem volna valami újat. Már a honlapon kiszúrtam ezt a szegecses darabot, és mivel élőben is elég meggyőző volt, így jött velem haza. Szerintem elég vagány darab, és kényelmes is, alig várom, hogy hordhassam.

Last year my favourite sandals straps teared, so for this summer I had to get a new pair. I already saw this studded one on the website, and it looked even better in real life, so I got myself a pair. I think they're pretty cool and comfy, can't wait to wear them.


vakuval / with flash


Nekte sikerült már frissíteni a cipőtáratokat?

Did you already manage to get some new pairs for this season?

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése