Wardrobe - Beanies

Sziasztok pipikék,

Sose voltam nagy sapkás, de most, hogy rövid a hajam, sőt az egyik oldalon le van borotválva igen csak érzem, amikor hideg van. Itthon nem nagyon találtam olyan fejfedőt, ami tetszett, így szétnéztem online, és mit ne mondjak, nem csalódtam.

Hey chickies,

I never was a big beanie/hat person, but since my hair is short, and one side is even shaved I do feel the need to put something on my head. I checked the stores in the past few weeks, but didn't really find anything that spoke to me, so I turned to my trusty old friend, the internet and was not disappointed.




Mindegyik sapi, amit mutatni fogok az Ebay-ről van, nem drágák, és van amelyiknél még a szállítás is ingyenes. Természetesen online vásárlásnál mindig ott van a lutri faktor, hiszen nem tudjuk megfogni, felpróbálni, így pusztán ránézésre lehet válogatni, na és persze reménykedni, hogy nem valami bóvli dolgot sóznak az emberre. Ami a stílust illeti - sajnos kevés jutott belőle - nagyon szeretem a szegecses és a hipercuki cuccokat. A sapkáknál pedig inkább azokat részesítem előnyben, amelyek picit lazábban, nem érzem úgy, hogy valami sisak van rajtam.

All beanies are from Ebay, and they're not really expensive, also, some of the sellers offer free shipping. Of course, when you're shopping online you can't touch the product or try it on, so you can only judge according to the picture and hope, that you don't get some garbage in exchange for your money. When it comes to style - which I don't have - I like studded and kawaii stuff. When I was browsing the beanies I went for the more loose ones, since I don't like the feel of having a helmet on my head.

Szegecses sapka (6 $). Én végül ezt rendeltem meg, remélem hamarosan ideér. Kapható még fekete, világosszürke és bézs színben is.
Studded beanie (6 $). This was the one I bought, hope I'll get it soon, and it's also available in black, light grey and beige.

Szintén szegecses (15 $), de már korántsem a durva verzió. Bézs színben is kapható.
Another studded one (15 $), but less into your face. Also available in beige.

Az utolsó szegecses darab (16 $), ami kicsit lazább. A képen látható színekben kapható.
The last studded beanie (16 $), which is a bit slouchy. It's avaliable in the colors shown above.

Sima, laza sapi, pont az egyszerűsége tetszik (10 $). Kapható még sötét- és világosszürkében, barnában, és kékben. Az anyag elég vékonynak tűnik, így nem biztos, hogy télire jó választás.
Simple, slouchy beanie (10 $). Also available in dark and light grey, brown and navy. The fabric seems to be a little light, so I'm not sure if it's a good choice for the winter time.

Hasonló az előzőhöz, de vastagabb anyagból (15 $). Fekete és barna színben láttam még.
Similar to the previous one, but made with a thicker fabric (15 $). Also available in black and brown.

Az utolsó ugyan férfi darab, de őszintén szólva, szerintem bárki felveheti (4 $). Volt még kék, piros, barna és military zöld színben.
The last one is a beanie intended for guys, but honestly, anyone can wear it (4 $). Also available in blue, red, brown and army green.


Tudom, hogy már beköszöntött a tél, és hideg van, de még mindig nincs késő beszerezni egy jó sapit. Jó böngészést.

I know that winter is already here, but it's still not too late to get your hands on a nice beanie. Have fun browsing.

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése