H&M Exfoliating Shower Gel Macadamia Nut and Vanilla Review

Sziasztok pipikék,

Az elmúlt napokban olyan fáradt voltam, mikor hazaértem, hogy nem volt már kedvem gép elé ülni, de ma végre erőt vettem magamon. Még hetekkel ezelőtt jártam a H&M-ben, akkor láttam meg a testradírozós tusfürdőt, és mivel nem találtam drágának, ezért rögtön jött is haza velem egy.


Hey chickies,

I've been so tired after work the last couple of days, that I didn't want to sit in front of the laptop after sitting eight hours in front of a PC at work. Today I told myself, that I'm gonna kick myself in the ass, and write a review. I bought the scrubbing shower gel a few weeks back, when I was in an H&M store.



Ami először felkeltette az érdeklődésemet, az a csomagolás volt. Elsőre azt hittem valamiféle kellemes kis üveg egy fa dugóval, de amikor kézbe fogtam sajnos kicsit csalódtam, hiszen az egész csak műanyag. Ezzel nem is lenne baj, de pár használat után a kupak megrepedt, pedig nem ejtettem le. Egyelőre még jól zár, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan eljön majd a nap, amikor egyszerűen szét fog repedni.

The packaging was the first thing, that caught my eye. I thought it's some kind of glass with a wooden plug. Of course, when I took it off the shelf I realized, that it's only plastic, which is not surprising, but still, a tiny bit disappointing. I don't have anything against plastic packaging, but after a few uses the plug cracked a bit, and I'm pretty sure, that it won't hold on for much long.


Ami az illatot illeti, nagyon édes, és nagyon olcsó. Nem tudom hogyan tudnám ennél jobban leírni, tényleg ez a két szó jellemzi a legjobban, talán még a mű is passzol. Nem igazán kellemes.

In terms of smell it's really sweet and cheap. I don't know how to describe it better, because these are the two words, that instantly came to my mind. Maybe artificial can be thrown in there too. Not very pleasant.


Mivel egy tusfürdő illata sokáig nem marad meg, így reméltem, hogy legalább megéri használni. Írtam, hogy elsőként a csomagolás miatt figyeltem fel a termékre, a második ok viszont az volt, hogy ebben nem a szokásos kis műanyag gyöngyök végzik a radírozást, hanem természetes őrült magvak. Nemrég olvastam arról, hogy a műanyag golyókat nehéz kiszűrni a vízből, jelentős százalékuk sajnos a tengerekben, óceánokban, folyókban köt ki, ahol semmi keresnivalójuk. Ezek után döntöttem úgy, h a meglévő ilyen jellegű termékeimet felhasználom, de ezek után megpróbálok arra figyelni, hogy többet ne vegyek. Nem vagyok ugyan vérmes környezetvédő, de azért egy kis keresgéléssel biztos vagyok benne, hogy találok majd olyan terméket, ami megfelel, és a környezetet sem terheli annyira.
Tehát, ami a radírozást illeti már nem teljesít olyan rosszul. A kis magdarabok nem túl durvák, de érezhetőek, a tusfürdő kellemesen folyékony, könnyű eloszlatni. Én jobban kedvelem a kicsit erősebb radírokat, de akinek esetleg érzékenyebb a bőre annak talán pont ez a megfelelő.

Shower gel smells don't tend to linger around, so I hoped, that it still could be usable. I wrote, that first the packaging caught my eye, the second thing was, that this scrub contained shredded kernels, not plastic beads. Recently I read about, how harmful those little beads are, because the majority can't be filtered out of the water, so they end up in the sees, the oceans, the rivers, where they don't belong. I want to use up my remaining products, but after that I want to find something, that does not contain those little beads, and still does a good job at scrubbing.
So, on to the scrubbing part. It's actually not bad. The kernels are not too rough, but you can feel them, the shower gel is not too thick, so you can easily distribute it. I do like those body scrubs more, that are a bit stronger, but people with sensitive skin might enjoy this one.

A kupak pár nappal a fotózás után repedt meg / The lid cracked a few days after I took the photos

Összességében nem egy rossz termék, de nem is kiemelkedően jó. Ami mellette szól az a könnyű beszerezhetőség, a relatív alacsony ár (990 Ft / 300 ml), és a közepes radírozási képesség. Ami ellene, az olcsó és nem túl jó minőségű csomagolás, és a rettentően mű illat.

All in all, this is not a bad product, but not a very good one either. Pros are the easy accessibility, the relative low price (3-4 $ / 300 ml), and the mild scrubbing. Cons are the not so well made plastic packaging, and the terribly artificial smell.

babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése