Make Up Store Queen Glitter Liner Review

Sziasztok pipikék,

Remélem ti jobban vagytok mint én, mivel engem ledöntött a nátha. Az orrom vörös, és már a zsebkendő gondolatától is sajog, és egész nap csak kókadozom. Szerencsére ma már kezdtem jobban érezni magam, így hoztam is rögtön egy kis értékelést. A Make Up Store márka itthon sajnos nem elérhető, Berlinben viszont van üzletük, így mikor eldöntöttük, hogy oda megyünk tudtam, hogy mindenképp be kell néznem hozzájuk. Nem csalódtam.


Hey chickies,

I hope you all are doing better then me, I got a nasty cold, my nose is red, and hurts even just by thinking of tissue paper, and I have no energy. Today I was feeling a bit better, so I brought you a little review of the Make Up Store glitter liner. The brand is not easy to get, they only have a few stores all over the world. Luckily, they have one in Berlin, so when we decided to pay the city a visit I knew I have to go there.



A Make Up Store egy nagyon kis jó márka, szuper termékekkel, így eltartott egy darabig mire a boltban kiválasztottam, hogy mit is szeretnék, bár ha őszinte vagyok legszívesebben a fél üzletet haza hoztam volna. Végül többek között a csillogó szemkihúzók közül a Queen-re esett a választásom.

Make Up Store is a pretty good brand, so it took me some time to decide what I want to buy - of course I wanted to take half the store home. One the items I choose was the glitter liner in Queen.


A tus egy egyszerű, átlátszó kis műanyag tégelyben van, már ránézni is kész öröm. A tubus pedig egy kis ecsetes applikátort rejt, amely tökéletes ahhoz, hogy felvigyük a szemhéjra a csillámot.

The eyeliner comes in a clear, round, plastic tube, which is already fun to look at. It also comes with a little brush, that makes applying very easy.



A tus nem túl folyékony, inkább gél állagú, és bár a tubusban fehérnek tűnik, felkenve az alap átlátszóvá válik. A benne lévő csillám, pedig attól függően, hogy hogyan éri fény, hol arany, narancs, zöld, vagy kék színben pompázik. Egy sötét alap felett pedig még jobban előjönnek a színek.

The liner is not too runny, it's more like a gel, and it looks white in the tube, but the base is see through when worn. The glitter in it is amazing, depending on the light it flashes in gold, orange, green or blue. It is even more prominent over a dark base.




A képeken sajnos közel sem olyan csodás, mint élőben, de talán részben látszik, hogy mennyire imádnivaló. Egy percig sem bántam meg, hogy megvettem.

The pictures don't do the liner justice, it looks so amazing in real life. I made a pretty good decision, when I bought it.


babicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése